universul tau:iubirea!


Naratiunea de mai jos ii apartine lui Ionut Popescu:)
Scrie atat de bine baiatul asta incat nu am rezistat tentatiei de a-i rezerva un loc in spatiul blogului meu de vise:)

"Mă găsesc pe acest tărâm, de care am auzit doar în ziare şi l-am vazut doar la TV, cu privirea îndrepatată spre bolta cerească nepătată de nori şi cu sufletul închis de supărare, pătez pământul sfânt cu o lacrimă neagră din trupul meu neînsemnat de călător stingher al aşa zisei Vieţi. Simt cum briza mării îmi despleteşte firele împletite iar apa rece îmi curăţă picioarele murdare de nisipul roşu asemenea unui medic pe front care îngrijeşte rănile camarazilor.
Soarele încearcă să-mi deschidă sufletul închis de dorul dezlănţuit după plecarea de lângă tine. Deşi este întemniţat, simt cum înca undeva în adăncul sufletului mai respiră cu mare dificultate. Cu ultimul strop de energie trimite un gând de adio iubietei să ştie că nu va fi uitată şi va fi pentru o eternitate doar un prizonier al iubirii nebune ce oferă mirajul perfecţiunii dar în schimb dăruieste suferinţă nebănuită şi singurătate veşnică. Iubirea este doar ceva ce nu va fi niciodata ţinut în frâie şi întotdeauna înşelătoare cu cel care se dăriue mai mult.
Visul de a iubi este la fel ca ajungerea la baza curcubeului, îl urmăreşti pas cu pas şi când crezi că ai ajuns, realizezi că ai alergat o viaţă întreagă dupa ceva imposibil de reţinut şi în schimb nu te-ai ales cu nimic. Durerea pe care o simt acum este prea mare ca să mai pot scrie despre dragoste aşa că mă depărtez uşor de cele necuvâtătoare şi las amintirile aruncate pe patul vieţii care a fost cu mine peste tot, la greu şi în special la bine când gustul victoriei era asemenea lămâilor necoapte dar care trecuse cu brio testul timpului.
Prezenţa mea o vei simţi de fiecare dată când timpul va sta în loc pentru a simţii cu adevărat ce înseamnă să fi într-adevar liber. După cele spuse rămâne să-mi iau rămas bun ştiind că ne vom reîntâlnii la locul stiut de toata lumea numit Tărâmul Îngerilor sau mai simplu RAI!"

Comentarii

Victoria Baltag a spus…
o asa de frumoasa poveste si niciun comentatiu...:(

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul