magazin de vise



( poza e de anul trecut, ca nu am nici macar lumanari ca sa aprind,hihi)


Am visat la zapada si pom de Craciun, la colinde si cozonac, la prieteni si suflete calde! Am visat la astea..si iata-ma-s azi, in Ajun tot singura, stand in pat, eu si calaculatorul meu, ca de obicei! Si din lumea virtuala, oameni virtuali si reali imi fac cu mana sau cu ochiul (dupa caz) si ma imbie sa zambesc si sa nu mai tradicizez lucrurile. Sunt departe de mine dar ii simt aproape. Fiindca imi vorbesc cald. Fiindca imi soptesc ceea ce simt ca vreau sa aud. Ceea ce am nevoie sa aud.

Am vorbit cu mama, cu tata, cu sora mea, cu unchiul meu,cu matusi, verisori, cu amici,colegi, cu prieteni, am vorbit cu cine am simtit eu ca trebuie sa vorbesc sau am vorbit fiindca au simtit ei ca trebuie sa comunice cu mine. Acum!

Craciun Fericit mie!

Fara brad (ca am prea putini bani ca sa-mi permit sa-mi cumpar unul..si nici nu stiu de unde sa-l iau...ca sa nu mai vorbesc de globuri), fara zapada (ca a fost putina si tocmai s-a topit), fara cozonac (ca nu stiu sa fac...si nici nu am avut destul curaj sa incerc sa fac unul), cu colinde (ca o sa-mi colind la telefon parintii si o sa-mi scot de pe net unele), cu suflete calde (chiar daca sunt fizic departe de mine),cu imbratisarea prietenilor si urarile lor de bine!

Craciun Fericit mie!

Comentarii

persy a spus…
Craciun Fericit si sa ai parte numai de noroc si numai de lucruri bune...aaa..si de un mos incarcat..te pup..Roxana
Victoria Baltag a spus…
Ms....te pup si eu Roxana!
Irisha a spus…
Sarbatori fericite!
Victoria Baltag a spus…
Sarbatori fericite si tie! :)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul