E Craciunul..si ma simt atat de apropiata de tine


Imi spui asa de des ca ma iubesti incat mi-e frica sa nu te plictisesti de acest cuvant......Mi-ai spus azi ca ma iubesti enorm! Ce inseamna enorm? Hm..nu stiu...dar imi place cand imi spui asa, hihi! Te-am simtit atat de aproape! Esti ingerul meu blond cu ochi caprui! Bine..nu esti chiar asa de blond :))) Sau esti?
Nu stiu....si nici culoarea ochilor tai NU CONTEAZA, important este ca sunt ai tai! Asta e tot ce conteaza! Ca ma privesti tu cu ochii aia, ca ma alinti din privirile alea, ca plangi pentru mine sau ca ochii iti zambesc de bucurie cand ma vezi! Iti iubesc ochii! Si cel mai mult imi plac ochii caprui! Stii de ce? Fiindca ochii caprui sunt perfecti! Fiindca de ochii caprui nu te poti plictisi niciodata. O culoare adanca...si stii? Niciodata ochii caprui nu sunt la fel la toata lumea. Pe cand cei verzi sau albastri , da! Deci..ma intelegi....Si eu am ochi caprui cateodata...si tu imi spui atunci ca sunt atat de frumoaasa! Si mie imi vine sa plang acum, ca imi este dor de momentele acelea... Da! Sunt atat de frumoasa cand ma iubesti tu! Si tu ma iubesti mereu, deci sunt intotdeauna extraordinar de frumoasa!

Azi parca ai fost langa mine. Te-am vazut dormind si mi-am imaginat ca adorm si eu in bratele tale (chiar daca sforai, off)! Si cand dormi, esti curat un ingeras:)

Te iubesc!

NU o sa ma satur niciodata sa te iubesc! Ma inspiri, imi dai putere sa merg mai departe, ma ocrotesti, ma alinti, fara tine nu pot sa fac nimic, exist fiindca tu trebuia sa ma intalnesti...

In acea seara de vara.....pe malul marii invalurite...cu sunete de chitara si foc de artificii! Cu spuma marii alba si aripi de fluturi din spuma de mare! Cu mana mea mica in mana ta mare (dar de fapt la fel de mica)! Plimbandu-ne cu picioarele inghetate in apa, strangandu-ne in brate, goi! Parca ne cunoasteam de o mie de ani...si totusi ne vazuseram cu cateva secunde inainte....Sunt amintiri desprinse dintr-un basm stiut doar de noi doi. Cine ar fi crezut ca basmul acesta, coborat de undeva din Ceruri de la Dumnezeu, va duce la o asa iubire necontrolata, pasionala ca focul, lina ca apa marii la rasarit, nemuriotare, unica, divina, perfecta aproape, a noastra...numai a noastra!

Mi-ai insenintat sufletul, mi-ai alinat inima, vad numai bunatate peste tot, daruiesc fericire si insami ma fericesc vazandu-i pe ceilalti cu zambet pe chip.
M-ai facut un alt OM. Un om mult mai bun, mult mai sensibil. Mult mai romantic. Mult mai inspirat! EU sunt rezultatul iubirii tale! Nici nu stii cate lucruri am invatat de la tine. Stiu ca nu ma crezi...ti-ar fi imposibil sa admiti asta. Dar Da, eu am invatat o multime de lucruri de la tine. Muzica...o sa-mi amintesc de melodiile ce le ascultam impreuna toata viata! Unele nici nu stiam ca exista inainte sa mi le pui tu! da, e adevarat....Am invatat sa fiu mai toleranta, mai adaptabila...si am invatat ca astea sunt dovada de inteligenta. Scumpul meu, nici nu stii cat de inteligent esti! TU, cel de acum, esti rezultatul iubirii mele!

Craciun Fericit iubitul meu! Sa ai un somn linistit, odihnitor si datator de putere!

Comentarii

Irisha a spus…
Ce frumos ! :-X
Victoria Baltag a spus…
hei...cine esti tu? e numele tau asta?
ce nume e?
ti-am vazut blogul....nice of you! I like it! It is so entertaining! Really! Multumesc fiindca ma citesti, Sarbatori Ferictie si tie!

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul