nemultumiri


NU stiu ce Dumnezeu se intampla..ca imi traduce Google-ul tot ce scriu in engleza....si bine...nu mai spun ca ma prapadesc de ras cand vad cum traduce...haha! In fine...o sa ma grabesc sa scriu de data asta ca sa nu ma mai "prinda" hihi!

Mi s-a facut dor. M-am uitat ieri aproape toata ziua la poze. De la scoli de vara, de la baluri de absolvire (ca deh, eu am avut doua, hihi), de la activitati de voluntariat, de la mare, de la munte, de la ziua mea...Mi s-a facut dor. Foarte dor. De oameni. De oamenii cu care am petrecut aceste evenimente. Oare si lor le este dor de mine? Hm..Nu stiu. Poate totusi da:)

Si vine Craciunul. Si eu sunt la mama naibii. Si o sa-l petrec singura. Scriind. Sau poate dormind. Sau poate mancand. Nu stiu. Dar singura. Si nu regret. Il petrec singura fiindca asa am vrut eu...ca sa am mai mult timp sa-mi scriu temele. Doamneee , cand o sa scap si de astea o data? M-am saturat de invatat, pe bune!

Nu merit si eu o viata linistita Doamne? Hm? Tu ce zici? Merit...Si daca o s-o am, cand o sa fie asta? Sper ca nu la sfarsitul vietii..hahhaa!

Si cel mai mult imi doresc sa fac om de zapada (dar n-am zapada), sa impodobesc bradul de Craciun (dar nu am nici brad si nici cu ce-l impodobi) si sa cant colinde parintilor impreuna cu sora mea, iar ei sa ne dea bani si prajituri, hihi!


Acum mai bine de patru ani, pe vremea asta, am primit doi braduti. Unul verde si unul alb. Si globuri ca sa-i impodobesc. Era un dar de la un baiat foarte sarac. Stransese bani ca sa mi-i cumpere intreaga luna. Am aflat apoi. Imi este tare dor de bradutii aceia. (Mi-au inseninat inima!) Si sper sa-l ocroteasca Dumnezeu pe baiat. Si sa-l faca fericit!

Vreau ca toti oamenii dun lumea asta sa fie fericiti! Sa urasca mai putin, sa iubeasca mai mult...

Ma dor ochii. Becul din camera mea s-a ars. Si eu scriu pe intuneric. Si pe blog si pentru disertatie. Au astia niste becuri...unde naiba sa gasesc? dar ma dor ochii. Trebuie sa fac ceva!

Si e firg. Ca facem economie!

Ma gandesc la tine. In fiecare zi. Sa fii fericit!

Imi vine sa plang. Nu vreau sa fiu singura..totusi...

Comentarii

nicu a spus…
daca ai fi mai aproape nu ti-as mai darui o pernuta de craciun... ti-as darui 20 sa acoperi tot patul sa iti fie cald... si te-as tine in brate.... si eu sunt singurel si stii bine ca si eu ma gandesc la tine... te sarut duuulce
Victoria Baltag a spus…
ce scump....ms mult de tot:) ..dar stii tu...nu ma astepta..viata merge inainte..nu trebuie sa fii singur....te rog..Craciun Fericit!
aura slate a spus…
Iti trimit un gand bun si cald. Craciun fericit!
Victoria Baltag a spus…
Multumesc Aura! m-am gandit la tine zilele astea...Doamnee cum functioneaza telepatia asta...:)

Te pup si eu, te imbratisez cu drag si iti doresc un Craciun cald, plin de fericire si ganduri curate!

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul